2014. december 13., szombat

Pár napig nem tudtam jelentkezni időhiány miatt, de közben bőszen teszteltem az új kütyüm arctisztító funkcióját.
Már évekkel ezelőtt elkezdtem szemezni a sonic arckefékkel. Persze először nekem is a híres Clarisonic-ot dobta ki a kereső. Csupa jót (meg egy-két negatívat) írtak róla, így természetesen beleszerettem, de sajnos horribilis áron kapható. Nem is beszélve a szállítási és egyéb költségekről. Mivel nincs ennyi pénzem - és ha lenne, akkor sem egy arckefére költeném - így tovább kutattam. Ráakadtam a következő termékre, amit meg is vásároltam - persze nem teljes áron, a tippek majd egy másik blogban... ;) Nagyon megkedveltem ezt a kefét, de szembesülnöm kellett vele, hogy elég nehézkes a pótfej beszerzése.
Talán ezért is örültem annyira, hogy az újdonsült epillátoromnak nem csak egy funkciója van. Reménykedtem benne, hogy egy ekkora márka jobban gondoskodik a cserélendő részek pótlásáról. Sajnos nem jutottam el odáig, hogy ennek utána kelljen járnom, mert már az első használat csalódás volt. :( A motorja nagyon gyenge - vagy csak az egy szem ceruzaelem nem képes kihozni belőle a maximumot. A fej kicsi. Legalábbis kisebb az általam megszokottnál, ami az orromon kimondottan jól jött, de az arcom többi részén nem tetszett. Sokkal tovább kellett használnom, hogy tiszta érzés legyen az egész bőrfelületen.
Bár elsőre nem tetszett, adtam neki még pár esélyt. Sajnos több napi használat után sem győzött meg, arról nem is beszélve, hogy az eredeti elemet máris cserélnem kellett. (Pedig Duracell volt, ami nem mondható a leggagyibbnak...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése