2014. december 2., kedd

A kezdő lökés...

Sziasztok!

Évek óta tervezem, hogy elkezdek blogot írni, de valahogy mindig elmaradt... Ma viszont megkaptam azt a bizonyos PLUSZ-t, ami miatt belevágtam.
Róla van szó: http://www.braun.com/global/female-grooming/braun-face/face-820.html
Régóta küzdök hormonproblémával, ami az utóbbi időben többek között fokozott szőrösödésben nyilvánult meg. Hogy a pattanásokról ne is beszéljek...
Nagyjából minden olcsó otthoni eljárással próbálkoztam, több-kevesebb sikerrel. Ma viszont nekiláttam az új nagy reménységem tesztelésének.

Kezdjük az elején: kicsomagolás. Tessék vele vigyázni, mert maga a szerkezet és a fontosabb kiegészítők ugyan jól védett tokban vannak és azt is sejteni lehet, hogy a használati papírok a műanyag tartó alatt lesznek, viszont a tisztító kefe nagyon könnyen kiesik a dobozból. Nálam a munkahely cseppet sem tiszta padlóján landolt... :S Nem tudom ki hogy van vele, de én ezek után nem szívesen érintem az epilálófejhez, azt meg az arcomhoz... Szóval ha kihúzzátok a papír dobozból a műanyag tartót, lehetőleg egy asztalon tegyétek és felemelve a műanyagot, szedjétek ki a kefét. Sajnálom, hogy ez már nem fért el a védett részen...

2. lépés az elem belerakása. Igen, tényleg meg kell említeni, pedig evidensnek tűnik. Sajnos csak addig az, amíg a védőtokot pontosan tudod a helyére illeszteni. Ha nem, akkor bizony rázáráskor kifeszíti a szerkezet nyelét. Kb. 1 mm, de annak sem kellene lennie... A legnagyobb gond, hogy ez csak akkor derül ki, amikor egy érmével rázárod. Apropó érme... Ha már van tisztító kefe, sajnálom, hogy a nyele nem illeszkedik az elemzáró kupak nyílásába. Sokkal egyszerűbb lenne nyitni-zárni.

És aztán nekiláttam a tényleges használatnak, amiről folyamatosan meg fogom osztani Veletek a tapasztalataimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése